donderdag 24 september 2009

Even voorstellen:


Ik ben een nieuwe leerling op de Floriant en ik heet Levine. Ik zit in een Leonardoklas: dat is anders dan een gewone klas, want je werkt er bijvoorbeeld aan projecten.
Zo hebben we in groepjes Hollands Ganzenbord gemaakt. En toen we het vorige week over Willen van Oranje gehad hadden, zijn we naar het museum Het Prinsenhof in Delft gegaan.
Bovendien hebben we Ei-tijd: je mag dan aan iets van je eigen interesse werken. Ik werk nu aan een werkstuk over Einstein. Als er drie weken voorbij zijn, krijgen we een toets: ik heb afgelopen maandag een toets voor taal en spelling gemaakt.
Ook mag je, als je beter in rekenen bent, rekenen in groep 6, ook al zit je in groep 5 zoals ik. 
Bij mijn oude school was alles heel anders.

Groetjes, Levine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten